Kronkels van een 40-er van het mannelijk geslacht

sadistische moordplannen

Dit is mijn moment om uit de kast te komen. Ik ben een sadist. Ik vind het leuk om dingen te doen en anderen in onwetendheid in de val te lokken. Anderen iets aan te doen waardoor ze niet meer weten wat er gebeurd en zich allerlei erge dingen in hun hoofd halen….. Mindplay….

Mijn laatste wapenfeit is het moordspel voor de carnavalsband waarin ik zit. Alle leden hebben een rol zonder te weten hoe zaken in elkaar vallen. Ook weten ze niet wat hen die dag te wachten staat.

Mijn lol zit m in de periode vanaf deze week tot aan de ontknoping. Ik weet namelijk al dat (censuur) de moord gepleegd heeft. En het is helemaal grappig dat die persoon het ook al weet. Dus een soort Wie is de Mol.

Jammer dat deze blog ook op mijn hyvespagina wordt gepost. Gooit dus nog wat olie op het vuur…..

Ja …. ik geef het toe ik ben een sadist.

Reacties zijn gesloten.